onsdag den 25. januar 2012

Love is the best memory that you can have

Nu er det sådan, at jeg er så heldig at skulle giftes med jordens dejligste mand.

Og som den person jeg nu er, var brudekjoler det absolut første jeg kiggede efter
- Selvom jeg langt fra tror at jeg er den eneste pige som gør sådan. Endda tror jeg, at selv kvinder som endnu ikke er forlovede, har taget sig selv i at kigge på brudekjoler. Men kan jo ikke lade være vel? De er så smukke, og bare tanken om hvad ens brudekjole betyder, gør dem til noget helt specielt!

Her er mine abolut favoritter. Er helt forelsket i disse!

















3 kommentarer:

  1. Er helt vild med den første, hvor er den fra..?

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den og så den nederste er faktisk også dem jeg synes bedst om.. og så er de sjovt nok fra samme mærke :-D

      Rachel Gilbert, hedder det :-)

      Slet
  2. Uh, jeg er helt vild med 1´ern og 5´ern. De er virkelig smukke!
    Tillykke med at du skal giftes :). Det er da rigtig skønt!

    kyyys.

    p.s det virker som om noget af din blog er på svensk?
    Virker lidt underligt :).

    SvarSlet