torsdag den 26. januar 2012

.. mere grønt!

Den 19. i næste måned, fylder jeg 20. Og nummer 1 på min ønskeliste er en grøn sofa - endda med kilometervis afstand til nummer 2, som er noget så kedeligt som hjemmesko!!

Jeg så en tv reklame for Hurup, hvor de har en sindsygt smuk grøn sofa. Men held i uheld for mig, så kunne jeg ikke finde den på deres hjemmeside.

I stedet, efter lidt fumlen med google-søgning, fandt jeg frem til denne grønne sofa. 
- og så er den fra ....... IKEA!

Så mon ikke vi lige sparer et par tusinde dér, i forhold til at købe den fra hurup møbler!

Sofaen er af modellen Karlstad, og fåes i et hav af farver og sammensætninger. Den kan købes HER!

1 kommentar:

  1. Den er faktisk rigtig fin - men nøj hvor er det træls, når man ikke kan finde lige nøjagtig den man leder efter :/


    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet