lørdag den 28. januar 2012

Serie anbefaling - The lying game




Det her er altså min favoritserie! Desværre er den endnu ikke blevet opkøbt af en dansk tv-station.
Serien er desuden produceret, af de samme som producerede Pretty Little Liars - hvilket kun er et plus, i min bog.

Serien omhandler Emma, et plejebarn som lever under trange vilkår og derfor ikke tøver et sekund da hun finder ud af hun har en identisk tvillingesøster, Sutton, som ønsker at Emma skal udgive sig for at være hende - hos sine rige adoptivforældre! Mens Sutton tager ud for at finde deres biologiske mor.

Men nogen har hemmeligheder, og ønsker ikke at folk finder ud af at der findes ''to af dem''.




Jeg kan kun opfodre til, at man ser serien, eller i hvert fald lige giver traileren et kig!
Som skrevet kan serien ikke ses på dansk tv. Derfor ser jeg den (( HER )) !




Og så synes jeg altså, at hovedrolleindehaveren Alexandra Chando, er ualmindeligt smuk! 
Og det tøj som de putter især hende i, er virkelig smukt.
- Faktisk synes jeg at hun ligner hovedrolleindehaveren i Vampire Diaries!



2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din søde kommentar på min blog.
    Jeg følger nu også dig. :)

    Kram Frederikke

    http://frk-kjaer.blogspot.com/

    SvarSlet