søndag den 19. februar 2012

Fantastiske kunstneriske bryllupskager




Jeg har et forestående bryllup i år 2014, men er for længst begyndt at søge inspiration. Jeg er helt sindsygt vild med Maggie Austin Cake, som er det firma som har kreeret ovenstående kager. Desværre tror jeg ikke at det er muligt, at købe dem i Danmark - Hvilket jeg virkelig ærger mig over! Har aldrig set noget lignende, og tror det bliver noget nær umuligt at finde en i Danmark som kan lave dem så perfekte som Maggie Austin Cake!

Hvis i er parate til at tabe kæben når i ser endnu flere kager fra Maggie Austin Cake, kan i klikke jer derind (( HER ))

- Og hvis nogen af jer kender et sted, som kan levere en bryllupskage i samme stil, eller har andre tips hertil, er i meget velkomne til at lægge en kommentar!

6 kommentarer:

  1. Har desværre ingen tips.. Men hold nu op nogle kager! wow..

    SvarSlet
  2. Sikke nogle kager - WAUW ! Det bliver da så spændende :-)

    /Linda

    SvarSlet
  3. prøv evt. her :) http://laglace.dk/sortiment/bryllupskager

    SvarSlet
  4. Jeg tror at jeg ville kunne hjælpe dig... kagerne er meget min stil... og ville elske at lave en kage i den stil... kig under "kage couture" på fb og skriv til mig... er sikker på at jeg ville kunne opfylde dine drømme ;) hilsen sandra

    SvarSlet
  5. Hej Anonym.
    Kan du sende din fb adresse til mig på mail: songul.gul@hotmail.dk?
    Jeg skal nemlig også have lavet en kage :)

    SvarSlet
  6. Hej. Der er faktisk rigtig rigtig mange der laver den slags kager i DK. Nogle er fantastisk dygtige.Prøv fx at spørge i fondant grupper på faceboke.

    Vh Mette

    SvarSlet