lørdag den 4. februar 2012

Fund fra Ebay

Taske fra Zara


Jeg har gjort mit (faktisk!) første køb på Ebay!
Har beundret denne taske siden den var i butikkerne, 
men aldrig helt kunnet finde ud af med mig selv 
om jeg synes det var for meget, med en taske lavet af pels!
Jeg synes helt at tasken er et kunstværk,
så jeg besluttede mig for at den altså skulle hjem til mig at bo!

Hvis du selv vil købe tasken, kan du søge på 
''mongolian fur bag'' på Ebay!





Jeg fandt også disse ringe til en absolut kup-pris!

Ca 15,- per styk inkl porto står de til!
Det er da helt vildt, og så er de bare super fine!

Du kan finde dem (( HER ))

Jeg er blevet helt afhængig af Ebay nu!

2 kommentarer:

  1. Hej Michelle!
    Jeg er super glad for du ville være fast læser af min blog.
    Din blog er super fin og jeg melder mig som fast læser! :)

    //Stine

    stinebeck.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fed blog! Er blevet fast læser og det ville glæde mig hvis du ville kigge forbi min blog og evt. blive fast læser :) Knus Emilie.
    emilielow.blogspot.com

    SvarSlet