fredag den 10. februar 2012

New in - Marc by Marc Jacobs










Som skrevet (( HER )) har jeg bestilt et par Marc by Marc Jacobs Mouse flats med nitter hjem - og nu er de kommet! De er simpelthen ligeså fine i virkeligheden, og dem er jeg ikke et sekundt i tvivl om at jeg bliver glad for! Oprindligt havde jeg bestilt dem fra Net-a-Porter, men fik så efterfølgende en mail fra dem, om at de havde lavet en fejl og ikke længere havde dem på lager. Det viste sig at være held i uheld for mig, da jeg efterfølgende fandt dem på Ebay. Ikke nok med at jeg sparede en lille smule, jeg købte dem af den rareste dame, Betsy, jeg har købt noget af online! Hun var super sød og hjælpsom - og så sendte hun mig faktisk også et lykønskningskort, og en fødselsdagsgave, i form af et par lange lækre sokker fra Victorias Secret, fordi vi i vores samtaler kom ind på at skoene er en gave til min forestående fødselsdag, til mig fra min mor!

Hvis i vil sikres en positiv shopping-oplevelse, kan i tjekke hendes Ebay-store her; http://www.ebay.com/sch/moviemoviebooboonurse/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3686

2 kommentarer:

  1. vildt fed blog du har dig, kan vildt godt lide dine ideer og billeder! jeg er helt klart blevet fast læser!
    og tak fordi du kiggede forbi min blog!
    Knus (-:

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare overdrevet cool, og hvor er du heldig. Kig evt. forbi mig.

    http://ditteestrup.blogspot.com/

    SvarSlet