mandag den 26. december 2011

Stella Mccartney tasker



Er helt vild med den nyeste taske-kollektion fra Stella Mccartney. Det strukturerede shiny stof er lige mig, og hold nu op hvor ville flere af de kreationer passe så godt ind i mit klædeskab!

Den på øverste billede har jeg desværre ikke kunne finde i nogle butikker - dog fandt jeg den på trendsales, men efterspørgslen var så stor, at jeg ikke nåede at byde!




Denne er ligeledes fra Stella Mccartney og er efter min mening også helt fantastisk!

Den har jeg til gengæld fundet på mytheresa.com - hvilket jeg desuden synes er en fantastisk hjemmeside, som bestemt er et kig værd hvis man ikke kender den!
(( Præcis denne taske kan købes HER ))

- og ikke at glemme, så er kjolen på sidste billede også fra Stella Mccartney, og kan ligeledes købes på mytheresa.com. Og hvor ville jeg da godt nok også gerne eje den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar