onsdag den 18. januar 2012

Green Love

Green Love

Green Love by michellevictoriaj featuring a peacock feather belt


Er blevet helt besat af farven grøn!
Hver gang jeg ser noget i grønt, kan jeg mærke hvordan det trækker i mig, og jeg bare  eje det!
Selv hvis jeg finder et stykke tøj i en anden farve, og tænker at det ikke er et alt for heldigt, så elsker jeg det selv samme stykke tøj, hvis jeg finder det i grønt! åh gud..
Tror at der er en grund til at grøn er misundelsens farve - for jeg vil eje det hele!

Indkøbsliste for min grønne kollage (lavet på Polyvore) ;

By Malene Birger jersey knit dress
$265 - net-a-porter.com

By Malene Birger green top
$270 - stylebop.com

Hunter
$94 - coggles.com

Pleaser platform shoes
$80 - endless.com

Balenciaga green handbag
£995 - matchesfashion.com

Mulberry heart jewelry
$95 - mulberry.com

2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med den farve, og det er nogle rigtig fine ting du har fundet.
    Håber du vil kigge forbi min blog? Vi kan måske følge hinanden? :-)

    Bjergafaerter.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. rigtig fin blog du har.. ville faktisk også have fulgt dig, hvis jeg fandt din blog på egebn hånd :-) har tilmeldt mig som fast læser.

      knus

      Slet