torsdag den 19. januar 2012

Today I'm wearing



Det er sådan, at min skønne svigermor lige er flyttet til Randers, hvor jeg bor, i denne weekend.

Jeg har ikke været oppe og se hendes nye lejlighed før idag, og på vej derop fik jeg lige min kæreste til at agere fotograf, og tage nogle billeder af dagen udendørs-outfit!





Men tror i så ikke, at min svigermor endnu ikke har fået nogen sofa, eller noget spisebord. Så vi sad rundt om sofabordet, på spistuestole! Men det var nu rigtig hyggeligt, og jeg er så glad for at hun er flyttet til Randers, så vi kan se noget mere til hende. For familie er nok #1 i mit liv!






Min kæreste har en fridag fra sin uddannelse idag, så jeg tror bare vi skal ligge os til at se en film og varme os under nogle tæpper. 
For hold nu hvor jeg synes det er koldt! Måske at det hænger sammen med, at vores lejlighed ligger i en forholdsvis gammel bygning, som ikke er isoleret særlig godt. 

Takker hermed min kære udlejer for, at vi skal sætte radiatorerne på max, og stadig hundefryse ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar